Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

Nebojte se reklamovat zboží. Všechny reklamace řešíme k vaší spokojenosti !

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození způsobené dopravou nebo jiná zjevná vada, odešle kupující toto zboží ihned zpět na adresu prodávajícího, a to nejpozději do 3 dnů od obdržení zboží. V tomto případě, pokud zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující, vymění prodávající zboží za bezvadný kus. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

 

Záruční lhůta činí 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (objednávkou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě (objednávce), a to podle požadavku kupujícího, buď výměnou věci, nebo její opravou, Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy jedním z následujících způsobů:

- bezplatným uvedením zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy

- přiměřeným snížením kupní ceny

- náhradním dodáním zboží

- odstoupením od smlouvy

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené.

Postup při uplatňování reklamace
Reklamace uplatňujte písemně na adresu prodávajícího. Zboží se stručným popisem vady zašlete nebo dopravte na adresu:

Klimpe, s.r.o.

Ochoz u Brna 341

664 02

 

Zboží neposílejte na dobírku. Takovéto zásilky budou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.

Adresa:

Pedig.cz
Klimpe, s.r.o.
Ochoz u Brna 341
664 02, Ochoz u Brna
Česká republika

IČO:29207509
DIČ:CZ29207509

Používáme Platební bránu Comgate

Platební brána ComGate

Platba kartami Visa a Mastercard

Visa

Mastercard

 

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz